dijous, 2 d’abril del 2020

Vivim confinats

El meu dia dia confinat és així: M'aixeco i sense vestir-me encenc l'ordinador per connectar-me el correu per mirar els correus nous, mirar i fer deures i mirar algun vídeo. Després d'estar una hora i mitja així aproximadament, faig una miqueta d'exercici o bé a la barra que tinc a la porta o a la bicicleta que m'ha muntat el meu pare. Després jugo 1 h. a l'Ipad! (Puc jugar una hora cada dia) i a continuació toco el piano, jugo a jocs de taula, etc. Després de dinar llegeixo una estoneta, quan acabo de llegir jugo a jocs de taula, toco el piano, etc. Em torno a connectar a l'ordinador 2 o 3 hores. Sopo torno a connectar-me a l'ordinador i per acabar el dia miro la tele, i si no m'adormo miran la tele, després vaig al llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada